Sunday 9 October 2011

Skunk Saya x Mau Dh Cerita Sl Dy.... Saya Nk Cita Sl My LOVE Pulak....

First saya nak mintak maap kpada semua krana lama x update....
saya sibuk dngan study at uitm x smpai nak luang masa kt blog....
skunk sya dh cuti so ley la sya cita sal my love.....
Dlu shafika beevi my love sya..... tetapa skunk tdak lagi....
Sya doa agr dy bhgia dngan psangan dy....n doa agr dy dpt yg terbaik....
 
Ok...
Sya amat mnyayangi my love sya....
Sya x mahu khilangan dy....
Pndek kata tnpa dy hdup sya tdak smpurna....
Nma my love sya kamu nk tahu x??
My love sya nma PJX2514(EX5).... & ACER 4552....
hahaha...
Saya syg my love sya krana...
Sya membelinya dngan titik pluh sya sndri....
kamu pon mst sayang bnda yg kamu beli dngan wet sendiri kn3....
So mulai skunk sya sya x mau khlangan mreka....
dan skunk sya dh ngantok so esok lw sya rjin sya tlis lg k....

SALAM

2 comments: